dinsdag 19 augustus 2014

Labeldoekje voor Fleur en een bestelling

Hoera! Fleur is geboren! Ook voor haar maakte ik een labeldoekje. Ondanks dat ik het een erg leuk cadeautje vind en ouders er erg enthousiast op reageren, moet ik toch maar eens kijken of ik wat anders kan bedenken om als kraamcadeautje te geven. Ik heb nu inmiddels al aardig wat labeldoekjes gemaakt.


Een vriendin van één van m'n zusjes is vorige week bevallen. Ze vroeg me of ik een badcape wilde naaien. Uiteraard! Helaas is deze stipjesstof nu wel bijna op... Maar ja, er ligt nog teveel stof in de kast om alweer nieuwe te bestellen. Het is wel heel verleidelijk om toch nog wat te bestellen...


Ondertussen is de slinger voor een jongetje, waar ik het de vorige keer over had, af. Als ik beval van een jongetje, dan zien jullie hem ter zijner tijd wel. En anders blijft hij lekker in de kast ;)

Fijne week verder!


1 opmerking:

  1. Top, zo'n gepersonaliseerd kadootje. Heel mooi!
    Lieve groet,
    Victorine

    BeantwoordenVerwijderen