zondag 19 januari 2014

Tas

Een nichtje is morgen jarig. Ik heb haar even gevraagd wat haar lievelingskleuren zijn. Dit zijn roze en blauw. Ik heb het patroon van Elisanna. Dit kun je *hier* vinden. De stofjes kocht ik via deze site.


Mijn zusje is hoogzwanger. Ze moet nog ongeveer vier weekjes wachten op de kleine. Ik was gisteren aan het naaien en zij lag op het bed in dezelfde kamer. Konden we ondertussen lekker kletsen over van alles en nog wat en ondertussen kon ik haar de fijne kneepjes van het vak leren :)
M'n zusje naait zelf ook wel eens, maar bedenkt zelf de patronen. Ze heeft pas een dekbedovertrekje voor m'n nichtje genaaid. Erg knap! Ze bedacht gisteren dat eerst eens flink oefenen met patronen uit een boek of van het internet toch wel handig kan zijn. Het scheelt inderdaad een hoop denkwerk. Rond haar verjaardag komt het boek van Elisanna en Fynn uit. Wie weet is dat dan een leuk verjaardagscadeau!

5 opmerkingen: