woensdag 29 januari 2014

Tas en trui

Gisteren was er een lieve tante van me jarig. Ik verraste haar door een zelfgemaakte tas op te sturen. Het is bijna het partroon uit 'zo geknipt' van de tas met de binnenzak. Er zit geen binnenzak in, zodat deze omkeerbaar is. Verder heb ik het smalle gedeelte wat normaal bovenaan de tas zit naar onderen verplaatst en het iets verlengd, zodat ik meer ruimte had om diepte in de tas aan te brengen.



Vandaag kreeg ik een belletje. Ze was er erg blij mee en had hem zelfs al direct meegenomen naar een afspraak!

Verder heb ik een paar weken geleden nog een trui genaaid. Ook deze moet natuurlijk nog even op m'n blog! Aan een haakje, want ik had niet zoveel zin om deze keer zelf op de foto te gaan :-) Bovenaan zit een watervalcol en onderaan heb ik het patroon iets verlengd, zodat de trui wat mooier valt. Het patroon komt uit Image. Welk nummer weet ik zo niet meer, het patroon ligt alweer bij een vriendin. Mocht je het willen weten, dan maak ik er uiteraard even werk van!


Het stofje heb ik gekocht op de stofjesmarkt in Groningen. Het is een beetje en ehm... grof geweven stofje? Noem je dat zo? Niet heel fijn in ieder geval. En er zit glitterdraad in verwerkt. M'n man vond het een kersttrui. Ik vind dat 'ie nog prima kan. Het is immers elke dag feest!

Fijne dag!

3 opmerkingen: