zaterdag 23 november 2013

Paar dagen weg en verbouwing

Onze voorste slaapkamer wordt verbouwd, want ik krijg een heuse hobby-/naaikamer! Hoe fantastisch is dat! Tijdens het vorige weekend hebben mijn man en zwager alle gipsplaten en daarna alle schrootjes van de wand getrokken. Prachtige balken kwamen ineens in het zicht! Je snapt toch niet dat ze dat destijds allemaal weggestopt hebben! Wij althans niet.

Mijn zwager is in de afgelopen week doorgegaan met klussen, terwijl wij heerlijk met z'n tweeen een paar dagen in Wijchen zijn geweest. Wij zijn daar in een fantastische bed & breakfast geweest. Echt een aanrader! 's Avonds hebben we in de jacuzzi gezeten, wat geweldig! Klik *hier* voor de site.


We hebben weer een aantal caches gezocht en daarom een prachtige wandeling gemaakt vlakbij Nijmegen. Ik snap wel dat het dorpje er vlakbij Berg en Dal heet. Wat geweldig is het daar!

Vanmiddag zijn we teruggekomen en tot onze vreugde had mijn zwager veel gedaan! (We hadden uiteraard ook niet anders verwacht...). Hij heeft zijn eigen bedrijfje, dus het is ideaal dat hij bij ons aan het werk wil. Zomaar een vreemde man in je huis terwijl je weg bent is ook niet echt wat.


De komende tijd zal er niet veel genaaid worden. Ik zal gaan verven, schuren, nog meer verven en gaan inrichten. En dat laaste is misschien wel het leukst!

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gave ruimte. Ben al benieuwd wat voor creaties daar uit gaan komen. Succes met de inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, het zal alvast een toffe naai/hobbykamer worden!
    Ben benieuwd, veel plezier met het inrichten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen