woensdag 4 september 2013

Caféstoelen en een omkeerbare tissuehoes

Soms heb je van die tijden dat het druk is. Ik ben alweer vier weken aan het werk: Een nieuwe klas, een nieuwe duocollega, meer werken dan voor de vakantie. Dat alles bij elkaar, wat overigens erg leuk is en waar ik van geniet, zorgt ervoor dat ik niet veel achter de naaimachine kruip. Even een dagje niets is ook niet erg en ik huis mag ik ook nog wel het nodige doen...

Vorige week heb ik twee caféstoelen gekocht voor bij de computer. Tijdens de 'fotosessie' vond onze kat het blijkbaar nodig om de stoelen ook even te keuren. Ze zijn goedgekeurd denk ik, want hij heeft er niet meer naar omgekeken. Ik heb ze voorzien van een laagje verf en ze staan nu op hun plaats. Kunnen jullie direct zien waar ik altijd blog ;)



Ik heb voor morgen nog een cadeautje nodig en daarom wederom een omkeerbaar jasje voor de tissuedoos. Nog even en ik droom er van!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten