zondag 4 augustus 2013

Vakantiegenot en badcape

In de afgelopen week zijn we teruggekomen van een heerlijke vakantie in Scandinavie. Hier zijn we met m'n zus, zwager en nichtje geweest. Het was fantastisch! We hebben en stukje Zweden gehad en hebben vooral de tijd genomen voor Noorwegen. De natuur is hier prachtig!

En kleine impressie:


En een collega van mij heeft ongeveer anderhalve week geleden een dochtertje gekregen. Ik had al even gepolst wat voor kleur de babykamer heeft gekregen. Dit was wit met grijs. Ik kon alvast aan de slag voordat ik op vakantie zou gaan. Het werd een badcape. En nu ik wist hoe ze heet, kon ik de cape afmaken. Ik heb haar naam, Merel, er op geflockt.


Benieuwd hoe ik het heb gemaakt? Hier heb ik een handleiding geschreven.

Fijne week!

Groetjes, Marianne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Iedere x weer kijk ik met genoegen naar je Blog! Echt heel mooi gedaan. Ik had je via pinterest al gevraagd hoe je een pin kan koppelen aan je blogbericht. Bedankt voor je antwoord. Nu had je het over een link die onder je mail moest staan. Alleen zie ik die niet. Zou je me die nogmaals willen sturen? alvast bedankt. En ik kijk uit naar je volgende blog en creatie.

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En inmiddels kan je mijn blog ook volgen. Heb wat knoppen geïnstalleerd om op te drukken! succes

    BeantwoordenVerwijderen