donderdag 6 juni 2013

Vaderdag

Volgende week zondag is het alweer zover: Vaderdag! Een moment om alle vaders te laten merken dat we van ze houden. In de klas zijn we er ook druk mee bezig geweest. Naar aanleiding van het boek 'raad eens hoeveel ik van je hou' hebben de kinderen een prachtig kunstwerk op stevig karton van zo'n 50 centimeter hoog gemaakt! Bovenaan hebben we haakjes bevestigd, zodat het mooi opgehangen kan worden. 
 
 

Rechtsboven en -onder staat de tekst 'ik hou van jou tot aan de maan en weer terug'. Als dat niet geweldig is!

12 opmerkingen:

  1. Knap, heel knap ! Staat ook op mijn pinterest, maar ik vond het precies wat veel werk.......maar nu ik hetnog eens zie, ja voor volgend jaar misschien toch, hoe heb je die foto genomen ? Klimrek ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werkje viel ons uiteindelijk mee. Wel veel plaksel gebruiken bij de stokjes. De foto heb ik inderdaad in het klimrek genomen, ideaal!

      Verwijderen
  2. Super leuk!!!
    Liefs Tan =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Dit onthoud ik om volgend jaar eens met mijn twee khadetjes te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, Daar zou iedere vader blij van worden.

    Ik ga je terug volgen, leuke blog heb je.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marianne, echt een geweldig idee!
    Daar maak je toch iedere vader blij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal ik dit jaar maken met mijn peuters...voor moederdag. Wat de foto betreft. Je hebt ze genomenen op het klimrek.... en verder dan? gewoon uitgeknipt of bewerkt via photo-shop?
    Alvast nog een proficiat,mooi idee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de foto op het wandrek genomen en in kleur uitgeprint en uitgeknipt. Succes!

      Verwijderen