dinsdag 4 juni 2013

kledinghanger en tas

Vorige week maakte ik een badjasje. Ik had het aan een 'kale' kledinghanger gehangen en toen kreeg ik een ingeving. Tja... soms heb je dat. Herkenbaar?

Ik haakte met stokjes een 'kledingstuk' voor de kledinghanger en ik versierde het met een roosje, waarvan ik het patroon hier vond.


Lekker over de top, maar af en toe is dat best leuk!

Verder maakte ik vorige week recept 10 uit 'Zo geknipt'. En tas die je 101 keer - volgens het boek, ik denk dat vaker ook mogelijk is - kunt gebruiken. Vanmiddag heb ik de knopen gehaald en nu is 'ie af.

De foto lijkt een zoekplaatje geworden: Zoek de kat!


Omdat de kat blijkbaar zo graag op de foto wil, heb ik hem ook maar bijna vol in beeld gebracht. Hij is een beetje ziek. Weer eens de niesziekte. Zielig vind ik dat! Helaas blijkt de jaarlijkse prik niet voldoende te zijn. Dit is inmiddels de zoveelste keer dat 'ie er last van heeft. Gelukkig heeft hij nu pilletjes gekregen. Hij is er dól op, ahum...

De tas kun je opvouwen tot iets kleins, zodat je hem zo mee kunt nemen in een andere tas. Blijkt ineens dat je handen tekort hebt, dan tover je deze zo tevoorschijn! Ideaal.


Geniet van het weer!

Groetjes, Marianne

5 opmerkingen:

  1. heel mooi stofje van die tas
    en wat een snoes die kat van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer mooi. Zit jij hele dagen achter je naaimachine of met je haaknaald in je hand. Je bent wel heel productief. Ga maar lekker zo door. Je bent een leuke inspiratiebron.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tasje ! De stoffencombinatie is super ! Grappig, dat zoekplaatje : ik zat maar te zoeken en dacht nog dat hij misschien wel in de zak zat. Plots zag ik dat oog vanachter die tas verschijnen ! Scary ! Maar hij ziet er best heel lief uit. Hopelijk is hij vlug beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kledinghangers! Leuk om zo inspiratie op te doen! Ga zo door. Gr Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen