maandag 6 mei 2013

Sleutelhanger

Dit patroon voor een sleutelhanger gebruikte ik al eens eerder. Inmiddels heb ik er al wel een stuk of vijf gemaakt, maar ze staan niet allemaal op m'n blog. Deze dan wel weer. Even wat anders met die lintjes er aan. Het lijkt dan direct wat meer. Een ideaal projectje voor als je een uurtje over hebt. 
 

Verder genoot ik vandaag van het heerlijke weer. Eerst heb ik in de zon zitten haken, maar dat werd al snel te warm. Gelukkig stond de parasol dichtbij! Ik ben bezig met een teckel. Het kleed voor m'n zusje heb ik maar even aan de kant gelegd. Dat leek me wat warm op m'n benen. Hopelijk is de teckel binnenkort af, dan zal ik 'm aan jullie laten zien!

En vanavond hebben we de plantjes (jaja, de zaadjes komen al uit!) op onze volkstuin weer water gegeven. Dat mag wel met dit weer!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhanger, simpel maar toch fleurig voor aan een sleutelbos of tas, super!

    lieve groetjes, Loraine.
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa... deze is leuk! Nu raak ik m'n sleutels nooit meer kwijt!!

    BeantwoordenVerwijderen