dinsdag 21 mei 2013

GIVE-AWAY!

Vorige week maandag gaf ik al aan dat het tijd wordt voor een give-away. Het is leuk dat ik al zoveel volgers heb! Iedere keer als ik iets maak, zet ik het ook op Pinterest. De wasknijperzak is daar het meest gedeeld. Vandaar dat jullie een wasknijperzak kunnen winnen!



Ik ben even in mijn plasticen stofjestas (tja... daar moet ik toch écht wat anders voor verzinnen, want hij puilt inmiddels uit...) gedoken, en heb daar de volgende stoffencombi's mee gemaakt:
 

Hoe maak je kans?
  • Laat hieronder een reactie achter dat je mee wilt doen en geef aan welke stoffencombi je graag zou willen;
  • zorg dat je me volgt via blogger of bloglovin;
  • en plaats je op je blog een link naar deze give-away, dan mag je twee keer deelnemen. Geef dit wel even aan in je reactie.
Op maandag 10 juni zal ik een winnaar trekken.

39 opmerkingen:

  1. Wow, dat is leuk!
    Ik zou graag een kansje wagen voor stofje 2.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil graag meedoen. Ik ga voor stoffencombi 3.
    Ik heb een link op mijn blog gezet.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wow, wat leuk! Zoveel handiger als mijn plastieken emmertje waar ooit popcorn in gezeten heeft. Combi 2 vind ik ook de leukste!

    Zal even een linkje plaatsen bij mij! (gebeurd :-))

    En ooh, ben bij bloglovin en hier volger geworden, zou niets willen missen.

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik zelf geen wasknijpers, maar als ik stofje 3 zie dan zou ik bijna willen dat ik dat deed. Maar ik ga wel een linkje op mijn give-away pagina zetten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. Dit zou ook wel leuk staan bij mijn droogmolen. En dan zou ik gaan voor combinatie 1. Staat mooi tussen alle roze meisjeswas.

    Ik heb ook een linkje op mijn blog geplaatst.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi

    Ik zou ook graag mee willen doen ik volg je via bloglovin ik heb zelf geen blog
    Ik vind nr 3 en 4 erg leuk ik ga heel hard duimen!
    Groetjes en succes met je leuke blog
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, dacht eerst niet mee te doen maar stoffencombinatie 3 vind ik zo leuk!! Dus ja, ik doe mee :)
    En ik volg je al, zal je ook toevoegen bij bloglovin (als ik dat niet al gedaan heb...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk die kleurtjes en die keuzes...mocht ik winnen dan ga ik voor combi 3, lekker vrolijk.
    ik deel m op mijn blog
    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel graag wil ik meedoen aan de give-away.
    Wil voor combinatie 1 gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook mee (x2) want ik plaats een linkje en volgen doe ik je al. Ik geef de voorkeur aan combi 1 of 2. Mag je zelf kiezen. Leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, super leuk!! Ik wil heel erg graag mee doen voor combi 1.
    Groetjes, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik wil graag mee doen voor combi 4
    Dan is was op hangen weer net wat leuker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat leuk!! Ik ga voor combi nr 2 :)

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmm k hoop dat dit lukt.Heb niet zoveel verstand van dat bloggen.Volg je blog ,maar blog zelf niet.Stofje 4is erg leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke blog, ik kwam hier net via via terecht en zie dat ik met mn neus in de boter val, nog een give-away ook te gek!
    Ik doe graag mee, voor stofje 3, lekker vrolijk en roze erg mooi!

    En natuurlijk heb ik een linkje op mijn blog gezet, dat spreekt voor zich, doe ik altijd!

    Lieve groet,
    Hurms
    hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf! Ik doe graag mee voor stofje 3 (moeilijke keuze)! En ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi! Ik doe graag mee! Het liefst zie ik stofje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooow wat leuk, ik doe mee! Ik ga voor stofje 2!

    Groetjes Renske

    Byrensies.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Joepie! Dat staat op m'n to do lijstje dus ik doe heeel graag mee!
    Ik ben super gek van stippen!
    Ik volg je al geruime tijd en ga zeker linkje plaatsen op m'n blog www.tantannes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk!
    Hier is het een gewoon saai emmertje...
    Ik doe graag mee voor combinatie 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend leuk!!
    Elke combinatie is erg leuk, maar het mooist vind ik de nr. 4.
    Een kans om deze te winnen laat ik niet gaan :)
    Ik doe heel erg graag mee!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kwam van het ene blog naar het ander gehopt en zag nog meer bolletjesstof. Ik vertelde daar dat ik niet de gewoonte heb van mee te doen aan give aways, maar ik zal na vandaag mijn gewoonte moeten herbekijken.
    Ik volg je graag via bloglovin' en heb ineens ook een linkje terug op mijn peperkoekhuis gegeven. En meedoen aan je give away? Graag! Nummer 4 is mijn favo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk! Ik doe graag mee voor stofcombinatie 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Via via op jouw site terecht gekomen en dan mee kunnen doen met zo'n leuke give-away! Als ik de gelukkige mag worden, zou ik graag kleurencombinatie nr. 4 willen.

    Bij het lezen van je profiel wil me wat op wat voor mij erg bekend is: geocaching. Je maakt me nieuwsgierig naar je nickname? Zouden wij elkaar al eens in het veld zijn tegen gekomen?

    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lineke,
      Mijn nickname is Martjec. Wat is jouw nickname?
      Groetjes, Marianne

      Verwijderen
  25. Ik heb je giveaway op mijn blog gezet en volg je inmiddels.
    Mocht ik m winnen, dan ga ik voor stof 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg leuk!
    Als ik win ga ik voor nummertje 1
    Ik zet ook een linkje op doejeookmee en volg je via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee!!
    Ik ga voor stofje 3.
    Veel succes met je blog, ik volg je trouw :)
    Groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Els, ik had inmiddels al gezien dat je me volgt. Blijkbaar eerder met m'n neus gekeken! ;)
      Groetjes, Mariannne

      Verwijderen
  28. Hoi Marianne, ik ontdekte net je blog
    Wat maak jij leuke dingen! Die goudvis in de bokaal vind ik super! Ik volg je vanaf nu via Blogger ;)
    Zo'n wasknijperzak zou ik zeker kunnen gebruiken, mocht ik winnen, dan graag in de eerste stoffencombinatie
    Groetjes!
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk! Je blog heb ik net ontdekt! Fijne dingen maak je!
    Ik vind stofje 3 heel erg leuk.
    Ik volg je ook op Bloglovin'

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I like No.1.
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd leuk om via via op iemands blog terecht te komen. En ik ben ook erg crea. Ik probeer het haken ook op te pakken (ik heb de vorige jaren heel veel gebreid in de winter, een groot project wat ik heb gehad is een lapjesdeken breien), maar nu haak ik ook in het lekkere weer door. Binnenkort ga ik trouwen, en ben nu bezig om de corsages te haken. Erg leuk om te doen. Maar als dat klaar is zoek ik graag naar een nieuw haakproject, en ik zie via blogspot allemaal leuke dingen voorbij komen. En daar doe ik graag aan mee.

    ik zag dat jij ook van geocachen houd. Nou ik ook. Dat doe ik nog maar sinds november ;) En gezelsschapsspelletjes daar kun je mij ook blij mee maken. Ik ben op het moment vooral erg enthousiast over ticket to ride ;) Heerlijk!

    Oh ja, ik zou voor stofje 1 gaan.

    Ik blijf je volgen! Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke blog heb je: lekker creatief!
    Ik heb je blog net ontdekt en ben je gaan volgen.
    Ik plaats een linkje op mij blog. (madebyTA.blogspot)
    En kleurtje nr 3 vind ik erg leuk.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. net je blog ontdekt via vanrenee.blogspot.be en wordt zeker en vast een enthousiaste volger! ik doe graag mee met de give-away en zou gaan voor combi 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi, heb je wel eens voorbij zien komen op pinterest en volg je nu ook op blogger en bloglovin.
    Ik ga voor nummer 4 denk dat er niet veel was knijpers in komen want die versier ik altijd met vogeltjes (scrappen) of washi tape maar dat geeft niet wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb hier al vree wijze dingen gezien op je blog en ga ook volgen. Mijn emmertje wil ik wel graag inruilen voor zo'n supertoffe speldenzak ! En dan mag het in die vrolijke nummer 2-combinatie zijn. De link staat intussen al op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Also I would like sign up for this super candy.
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat mooi! Ik doe graag mee voor stofje 2.

    BeantwoordenVerwijderen