vrijdag 3 mei 2013

Cadeautje!

Volgende week is een lieve zus van me jarig. Ze is dol op grijs met sterretjes en stipjes. Laat ik die stof nu net in huis hebben liggen! Uit het boek 'Zo geknipt' naaide ik recept 12 en 25: Een tas met een binnenzak, die ik al eerder naaide, en wasknijperzak.

Op de tas heb ik een gehaakte bloem bevestigd. Deze vond ik hier. Ik heb de bloem bevestigd met een speldje, zodat ze het eventueel ook nog voor wat anders kan gebruiken. En als ze de bloem zat is, kan die er zo af.

 
De wasknijperzak heb ik verstevigd met vlieseline, zodat hij mooi stevig blijft.
 
 
Nu hopen dat het cadeau in de smaak valt!
 
Fijne dag en ik hoop dat het weer bij jullie net zo lekker is als hier!
 
Groetjes, Marianne


2 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal zeg! Ik heb inmiddels het boek ook, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoffencombinatie, zou zo mijn eigen keus kunnen zijn.
    Wat zal je zus blij zijn met haar cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen