vrijdag 19 april 2013

Vergeten...

Vanmiddag wilde ik jullie mijn kringloopaankoop laten zien, evenals de mooie bloemjes die ik van de week gepoot heb. De foto's staan op de camera en ik wilde ze op de computer zetten. Toen ontdekte ik ineens dat ik het kabeltje op school heb laten liggen. Handig... Hier dan maar een foto van een paar viooltjes. De foto's die ik zelf heb gemaakt, hebben jullie dus nog van me tegoed.

Aan het begin van de middag heb ik heerlijk een eind gereden door het Groninger landschap en ondertussen heb ik wat caches gevonden. Ik kwam onder andere langs 'Zuidema's Paardenwask'. Hier werden de paardenbenen gewassen en dan mochten ze voor de koets. Niet alleen de benen natuurlijk, het complete paard zal er voor gestaan hebben... Dit gebeurde bij officiele gebeurtenissen. Leuk niet! Voor €2,- heb ik nog twee bosjes narcissen gekocht. Ze stonden langs de weg. En als af en toe de zon doorkwam, dan leek alles nog mooier!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten